Портал для пацієнтів

​У стресу виявили генетичні корені

Такі прояви стресу як депресія і тривога стали предметом вивчення медиків із Рокфеллерівського університету.

У стресу виявили генетичні корені

У якості прикладу вчені використовували лабораторних мишей. На думку дослідників, експерименти з цими тваринами підтвердили генетичне походження підвищеної тривожності. Подальше вивчення питання допомогло вченим розкрити механізми появи депресії та її подальшого перебігу.

Нейроендокрінологіі, що проводили експеримент, із різною швидкістю переміщали клітини з гризунами та змінювали ступінь їх освітленості. Вони також створювали стресові ситуації, розміщуючи тварин в умовах обмеженої рухливості, а також робили ряд інших маніпуляцій. У результатах, опублікованих у виданні Molecular Psychiatry, дослідники відзначають: генетичні чинники впливають на сприйнятливість до стресу. Частина піддослідних мишей - 60% - змогли адаптуватися до зміни умов утримання, але 40% - ні.

Інформація про різні реакціях на стрес, зафіксована в ході експериментів, допоможе медикам у подальшому пошуку маркерів, що вказують на депресію. Планують вчені і розробку нових препаратів, що попереджають такі розлади.