Портал для пацієнтів

Контрацептиви вимагатимуть обережності

Таблетки або пластири, які застосовуються як гормональні контрацептиви (ГК), викликають збільшення продукування глобуліну, що зв'язує гормони, які відповідають за статевий потяг.Контрацептиви вимагатимуть обережностіВживання зазначених ліків призводить до зниження рівня тестостерону, а потім може викликати виникнення проблем з лібідо. Медики з Бостонського університету спостерігали групу жінок до і після прийому ГК. 

Згідно з дослідженнями, після того, як пацієнтки відмовилися від прийому гормональних контрацептивів, кількість глобуліну, що зв'язує статеві гормони (ГЗСГ), залишалася високою все 4 місяці спостереження. При порівнянні показників учасниць контрольної групи і тих жінок, які не користувалися гормональними контрацептивами, з'ясувалося, що вміст ГЗСГ у других у два рази нижчий.

Якщо після припинення прийому ГК статевий потяг не відновлюється протягом року, повернути його в первісний стан неможливо, відзначають ендокринологи медичного центру університету Бостона.

Дослідники, які вивчали довгострокові наслідки втручання в роботу репродуктивної системи людини, роблять невтішні висновки. Згідно з думками деяких фахівців, жіночі гормональні контрацептиви мають негативний вплив і на чоловіче здоров'я.

Вчені відзначають, що штучно створені гормони, які "відпрацювали" своє, можна виявити в системах водопостачання великих міст. Фільтри очищувальних споруд, не здатні звільнити воду від "гормональних забруднень", тому вона повертається до людей вже із вмістом невеликої кількості гормонів. 

Існує допущення, що перебуває в стадії дослідження: подібні забруднення можуть бути причиною онкологічних захворювань простати.

Читайте також:


Нема коментарів