Портал для пацієнтів

​ТОП 4 медичних відкриттів 2017 року

У році, що минув, людству вдалося зробити багато визначних відкриттів в світі науки. До вашої уваги - найбільш значущі відкриття-2017 у сфері медицини.

Створення штучної матки

Лікарі дитячої лікарні Філадельфії зімітували жіночу матку з використанням синтетичного пристрою. Це дослідження направлене на усунення смертності і хвороб передчасно народжених дітей. Експеримент був проведений на новонародженому ягнятку і був повністю підтверджений 26 квітня 2017 року.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖБережіть вагітність або Надія для "ранньої пташки"

Технологія вирощування людських органів

Інститут регенеративної медицини Wake Forest на даний час очолює проекти з вирощування людських органів і тканин. 1 травня були зроблені досягнення в області регенеративної медицини, які можуть допомогти у відновленні ушкоджень нервів і навіть виростити цілі кінцівки і внутрішні органи.

Редагування генів в людському тілі

У червні вченим вдалося вперше застосувати технологію генного редагування CRISPR (найбільш доступну техніку редагування генів) в людському тілі. Вчені говорять, що тепер наука отримала більш гострий і точний «скальпель» для генної хірургії. Це сталося через синтезування раніше неіснуючого ферменту. Нове дослідження було спрямоване на видалення вірусу папіломи людини (ВПЛ) у 60 жінок, шляхом застосування гелю, що містить необхідне кодування ДНК для шийки матки, щоб відключити механізм росту пухлини. Це досягнення можна порівняти з «олівцями», які можуть переписувати окремі «букви» ДНК, відомі як азотисті основи.

Видалення поганого гену у людського ембріону

27 липня в Портленді, штат Орегона, вчені зробили відкриття у генному редагуванні. Скориставшись технологією генного редагування CRISPR, вони успішно видалили у людського ембріону ген, що пов'язаний з серцевими захворюваннями.

За матеріалами