Чи правда, що «зависання» в соцмережах може спричинити депресію

Чи правда, що «зависання» в соцмережах може спричинити депресію

Нове дослідження показало, що ризик депресії у людей до 30 років, які проводять у соціальних мережах більше двох годин щодня, набагато вищий, ніж у тих, хто користується ними помірно. З чим це пов'язано?

Якщо дорослі люди можуть відверто поділитися своїми проблемами або розповісти у соціальних мережах про втрати, молоді люди вважають за краще викладати свідчення того, де вони були, що їли-пили, з ким зустрічалися, куди їздили тощо. Тому у їхніх друзів часто виникає відчуття , що вони залишилися “на узбіччі життя”, тоді як їхні однолітки пішли далеко вперед. Неможливість їм відповідати провокує депресію».

Друга проблема полягає в тому, що соціальні мережі затягують. Людина, яка зайшла туди «на хвилинку», може «вийти» через пару годин, а ніщо так не вганяє, як відчуття безглуздо витраченого часу.

Соціологи з'ясували, що маркерами депресії можуть бути активність людини в соцмережах, кількість друзів, лайків та коментарів під її постами.

Найінформативнішою ознакою депресії, як не дивно, є велика кількість друзів і підписок у користувача. Якщо в нормі людина додає в друзі тільки тих, з ким знайома в реальному житті, то людина з депресією розширює свій список друзів за рахунок випадкових знайомих, а також надсилає запити на додавання в друзі незнайомим. При цьому лайків та коментарів під постами людей з депресією зазвичай небагато — це говорить про низьку залучення віртуальних «друзів» до його реального життя.

Помічено, що користувачі з депресією зазвичай мають велику кількість підписок на сторінки публічних персон, блогерів та незнайомих їм «цікавих» людей, а також перебувають у нереальній кількості спільнот. Таким чином вони компенсують нестачу спілкування у реальному житті.

EuroMD
Додати коментар